فرماندار ویژه زابل ؛

مهم ترین حوزه در جامعه سلامت است

مهم ترین حوزه در جامعه سلامت است
فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: سلامت مهم ترین حوزه در جامعه به شمار می رود چرا که اثربخشی آن به طور مستقیم و غیر مستقیم توسعه سایر بخش ها را در بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری اوشیدا هوشنگ ناظری معاونت استاندار و فرماندار ویژه در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: سال گذشته، سال خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی بوده چرا که شاخص های بهداشتی در آن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه، دانشگاه علوم پزشکی در بخش آموزش و درمان و جذب متخصص عملکرد خوبی داشته است افزود: برای ایجاد تغییر و تحول، پیشرفت، طراوت و پویایی جامعه نیازمند در کنار هم بودن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل امید است شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر در عرصه سلامت باشیم.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اوشیدا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه